Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару можливе лише у разі відсутності слідів експлуатації, збереження товарного вигляду та цілісності упаковки (разом зі стікером). Повернення проводиться за рахунок покупця (якщо причина не з вини магазину чи виробника). Після отримання товару назад, проводиться експертиза (до 1 тижня) та у разі відповідності умовам повернення здійснюється грошовий переказ суми вартості товару (за мінусом комісії банку) протягом 3 днів.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.