Двигун OS Engines GF40R з глушником F-6040. Основна відмінність від GF40 — це підвищена надійність і ресурс. У шатуні встановлені кулькові підшипники, також головка блока циліндрів виготовлена з міцнішого матеріалу, щоб протистояти зношуванню сідниць клапанів. В іншому це — той самий чотиритактний бензиновий двигун для акробатичних літаків і масштабних копій. Застосування чотиритактного двигуна дає змогу домогтися великої економії палива, що дає змогу збільшити час польоту на тій самій ємності бака. Крім того, чотиритактні двигуни під час роботи створюють неповторний звук. Модель укомплектована високоякісним прецизійним карбюратором Walbro, який забезпечує стехіометричне співвідношення палива та повітря в будь-яких умовах і положенні в повітрі. Також ця модель вирізняється гарною прийомистістю, що виявиться дуже корисним у разі складного пілотажу, а електронна система запалювання забезпечить швидкий, легкий старт і стабільну роботу (працює з 2S LiFe/LiPo і 4-7S NiCd/NiMH акумуляторами).
- Підвищений ресурс завдяки більш зносостійким матеріалам
- Якісна прийомистість
- Електронна система запалювання (CDI)
- Високоякісний прецизійний карбюратор
- Оригінальний звук, як у дорослих авіадвигунів
- Об'єм двигуна: 39,96 см. куб.
- Діаметр циліндра: 40 мм
- Хід поршня 31,8 мм
- Вихідна потужність: 3.75 л. с. за 8600 об./хв.
- Робочий діапазон обертів: 1800-9000 об. хв.
- Блок запалювання (CDI): IG-04
- Напруга живлення CDI: 5-9 В
- Струм споживання CDI: 400 мА за 6 В
- Рекомендований акумулятор: Li-Pol 2S 1000 мА·год
- Свічка запалювання: Rcexl CM-6
- Рекомендовані пропелери: 18х8-12"; 19х8-10"; 20х8-10"
- Вага двигуна: 1170 г
- Вага глушника: 113 г
- Вага блока запалювання: 95 г
- Двигун у зборі — 1 шт.
- Карбюратор у зборі — 1 шт.
- Глушник у зборі — 1 шт.
- Модуль запалювання — 1 шт.
- Метизи для збирання — 1 пак
- Бензин авіаційний неетильований
- Бензобак
- Паливні шланги
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | OS engines |
Стан | Новий |
Країна виробник | Японія |
- Ціна: 61 200 ₴